خانه / اخبار بصیر / برگزاری نشست خبری به مناسبت روز جهانی نابینایان در موسسه نابینایان بصیر

برگزاری نشست خبری به مناسبت روز جهانی نابینایان در موسسه نابینایان بصیر

بازدید: 556

روز پنجشنبه مورخه ۱۹ مهرماه سال۱۳۹۷ ساعت ۵ بعد از ظهر نشست خبری به مناسبت روز جهانی نابینایان در موسسه نابینایان بصیر در فضایی صمیمی برگزار گردید.

در این نشست که با حضور هیئت مدیره موسسه بصیر و  بیش از ۲۰ خبرنگار از رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب برگزار شد مدیر عامل موسسه جناب آقای مهدی رفعتی و مسئول روابط عمومی موسسه جناب آقای حسین پورعلی به ارائه گر از فعالیتها و برنامه های موسسه پرداختند.

آقای رفعتی ضمن بیان اینکه موسسه نابینایان بصیر در سال ۱۳۸۹ با همت تعدادی از نابینایان فرهیخته  و اعضای همدل با اهداف آموزشی. توانبخشی و اشتغال نابینایان و کم بینایان شروح به کار کرده است و طی این سالها و در راستای اهداف ذکر شده به فعالیتهای مختلف از جمله: برگزاری بیش از ۱۵۰ نوع کلاس آموزشی و کمک آموزشی در زمینه های مختلف اقدام نموده است که برخی از این کلاسها  برای اولین بار در سطح کشور برای نابینایان و کم بینایان عزیز برگزار شده است (کلاسهای آشپزی و خیاطی برای بانوان کلاسهای ماساژدرمانی) وی در ادامه افزود موسسه بصیر علاوه بر برگزاری کلاسهای آموزشی فعالیتهای دیگری مانند توضیح سبدهای حمایتی برای نابینایان بی بضاعت و اردوهای فرهنگی و تفریحی مختلفی نیز برای نابینایان انجام داده است که به تفسیل در بروشورها و گزارشهای عملکرد موسسه آمده است.

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 376

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 459با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =