خانه / اخبار بصیر / دوچرخه سواران نابینا و جانباز در راه مرقد مطهر امام خمینی (ره)

دوچرخه سواران نابینا و جانباز در راه مرقد مطهر امام خمینی (ره)

بازدید: 197

به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، کاروان زیارتی در قالب دوچرخه سواران جانباز نابینا با دوچرخه های دو نفره، از سوی خانه نور بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریز و با حضور خبرنگار موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر، به مرقد مطهر امام رضوان الله تعالی علیه اعزام شدند. این کاروان از استانداری تبریز با بدرقه مسئولین استانداری و سپاه و سخنرانی جناب آقای دکتر آژیده، معاون امنیتی سیاسی استانداری آذربایجان شرقی حرکت کرده و بعد از عبور از زیر قرآن کریم در بیت امام جمعه تبریز و اقامه نماز ظهر در مسجد دانشگاه تبریز به راه خود ادامه دادند.

حضرت آیت ا… شبستری در جمع این عزیزان، با اشاره به شخصیت والای امام خمینی و فضایل اخلاقی ایشان گفت: امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر دین اسلام در قرن معاصر است که توانست با باورهای دینی یک ملت، رژیم طاغوت شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی را جایگزین آن کند.

در میانه راه تبریز ـ بستان آباد سردار پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا بازدیدی از این کاروان داشتند و در بستان آباد مورد استقبال فرماندار و امام جمعه محترم این شهرستان قرار گرفتند.

درباره ی madadi

همچنین ببینید

شکست انسان از کامپیوتر در سخت‌ترین بازی دنیا

بازدید: 167با توجه به پست جدید وب سایت بصیر درباره ابتکار شرکت فیسبوک در ابزار …

احداث پارک ویژه نابینایان

بازدید: 288احداث پارک ویژه نابینایان/ توانمند سازی معلولان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =