خانه / اخبار بصیر / اجرای عمومی گروه تئاتر نابینایان بصیر در تبریز

اجرای عمومی گروه تئاتر نابینایان بصیر در تبریز

بازدید: 206

ساعی گفت: اجرای عمومی گروه تئاتر نابینایان بصیر تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج از اجرای  عمومی گروه تئاتر نابینایان بصیر در تئاتر شهر تبریز خبر داد و افزود: این گروه از هشت ماه گذشته تمرین های خود را تحت آموزش گروه تئاتر اوج آغاز کرده و اولین مرحله ی اجرای عمومی خود را در یکم اسفندماه سال جاری انجام دادند.

وی ادامه داد: گروه تئاتر نابینایان بصیر تا دهم اسفندماه به نمایش نامه خوانی آثار “سرزمین خورشید” و “تنبل مرو به سایه” ادامه می دهند.

نائب رئیس موسسه بصیر در توضیح هدف اجرای برنامه های تئاتر توسط این گروه، گفت: تئاتر درمانی، بروز توانمندی های نابینایان و معرفی استعدادهای ایشان به جامعه و همچنین زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت آنها در کارهای هنری از جمله اهداف اجرای عمومی تئاتر نابینایان بصیر است.

وی خاطرنشان کرد: تئاتر هنری است که تمام اقشار اعم از معلولین می توانند در آن ورود کنند که در این بین نابینایان به عنوان یکی از فعالترین و فرهیخته ترین این قشر، گرایش بیشتری به هنر تئاتر دارند و از نظر قابلیت های حرکتی و گویشی نیز موفقیت بیشتری در ایفای نقش خود دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری آناج

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

اولین نشست هیئت امنای موسسه نابینایان #بصیر با حضور هیئت مدیره و هیئت امنای موسسه در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲ برگزار گردید.

بازدید: 429

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 373

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =