خانه / اخبار بصیر / به همه معلولان عزیز قول می‌دهیم که به زودی فراکسیون معلولین مجلس را فعال کنیم:

به همه معلولان عزیز قول می‌دهیم که به زودی فراکسیون معلولین مجلس را فعال کنیم:

بازدید: 147

هیئت مدیره موسسه نابینایان #بصیر به‌منظور طرح مسائل و مشکلات نابینایان و معلولان استان و کشور دیدار صمیمانه‌ای با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی آقای دکتر منادی که مسئولیت کمیسیون آموزش مجلس را بر عهده دارند انجام داد.

از محورهای بسیار مهم مطروحه در این جلسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیگیری تشکیل و راه اندازی فراکسیون معلولان مجلس طرح شد و آقای دکتر منادی قول دادند این موضوع را شخصاً بررسی و پیگیری کنند تا این فراکسیون مهم و ضروری در اسرع زمان تشکیل گردد.

خواسته بعدی هیئت مدیره موسسه نابینایان #بصیر اجرایی شدن نظام نامه فنی حرفه ای معلولان و تشکیل کمیته اجرای آن در استان آذربایجان شرقی بود که ایشان در این خصوص توضیح دادند و گفتند که این موضوع را از طریق مسئولین ذیربط پیگیری خواهند کرد.

از موضوعات مهم مطرح شده نظارت مجلس بر قانون سه درصد سهمیه استخدامی معلولان و نیز استخدام افراد نابینا و کم بینا و مشکلاتی که برای نابینایان در جذب دستگاههای آموزش و پرورش و نیز وزارت بهداشت به وجود آمده بود.

در پایان این جلسه بسیار صمیمانه آقای دکتر منادی ضمن تشکر از اعضای محترم هیئت مدیره بصیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های هنری آموزشی و حرفه آموزی در این تشکل قدردانی کرده  و ابراز امیدواری کردند که در آینده فعالیت های این موسسه گستره و دامنه زیادی داشته باشد تا بتواند خدمات فرهنگی و آموزشی گسترده ای را به نابینایان سطح استان ارائه کند.

شنبه پانزدهم خرداد دفتر آقای دکتر منادی نماینده محترم مردم شریف تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی

 

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

اولین نشست هیئت امنای موسسه نابینایان #بصیر با حضور هیئت مدیره و هیئت امنای موسسه در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲ برگزار گردید.

بازدید: 432

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 376

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =