خانه / اخبار بصیر / سردار جعفری : شهر مطلوب با خدمات شهری با کیفیت حق همه شهروندان است

سردار جعفری : شهر مطلوب با خدمات شهری با کیفیت حق همه شهروندان است

بازدید: 115

سردار جعفری : شهر مطلوب با خدمات شهری با کیفیت حق همه شهروندان است .

سردار محمد حسین جعفری عضو هیئت امنای موسسه نابینایان بصیر میهمان ویژه هیئت مدیره در نهمین جلسه هیئت مدیره در سال ۱۴۰۰ بودند.

در ا‌ین جلسه به بررسی مسائل و مشکلات موسسه از جوانب گوناگون پرداخته شد و همچنین نحوه تعامل جهت حضور ایشان در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

لازم به ذکر است که آقای محمد حسین جعفری عضو شورای شهر تبریز در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر بودند و در سوابق ایشان مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به چشم می خورد که درخشان ترین روزهای تراکتورسازی و نتایج بسیار خوب در دوران مدیریت ایشان رقم خورده است .

در خصوص همکاری های ایشان برای حل مشکلات و مسائل شهری ویژه شهروندان معلول و کم توان میتوان به تاکید بر مناسب سازی محیط شهری که در دوره چهارم این امر رشد چشمگیری پیدا کرد اشاره کرد و همچنین ایشان در زمینه استخدام معلولین به ویژه نابینایان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر تبریز انجام داده‌اند و همکاری نزدیکی با موسسه نابینایان بصیر در طول سال های گذشته داشته اند.

سردار محمد حسین جعفری در خصوص وضعیت شهر تاکید کردند که میزان رضایت از وضعیت و کیفیت شهر و خدمات شهری را باید از دیدگاه گروه های مختلف و معلولین مورد بررسی قرار داد در ن چون این عزیزان هستند که اگر در شهر بتوانند به راحتی تردد داشته باشند و از خدمات شهری به خوبی بهره مند شوند آن زمان است که شهر با کیفیتی داریم.

ایشان تاکید کردند اگر خداوند توفیق حضور مجدد در شورای شهر را بدهد در خصوص گروه های معلولین و نابینایان اقدامات زیر را اجرایی خواهند کرد:
تشکیل کمیته مشاورین معلولین برای مشورت دهی به شورای اسلامی شهر ،
نظارت دقیق بر مناسب سازی محیط شهری و ارزیابی آن به شکل مستمر،
نظارت بر نحوه جذب نیرو در شهرداری تبریز و تاکید بر رعایت سهمیه سه درصد معلولان
راه اندازی فرهنگسراهای ویژه معلولان به خصوص افراد نابینا و کم بینا در سطح شهر تبریزحمایت از تشکل های گروه های آسیب پذیر و معلولان مانند: گروه های ناشنوایان معلولان جسمی حرکتی ، انجمن ضایعات نخاعی ،نابینایان بصیر ،گروه های خاص مانند :اوتیسم و ام اس .
ایشان همچنین تاکید و اجرایی شدن مصوبات شورای اسلامی کنونی در ارتباط با معلولان تبریزی مثل اجرایی شدن حمل و نقل عمومی به شکل رایگان برای معلولین شدید و خیلی شدید اشاره کردند.

این نشست در روز پنج شنبه سی ام اردیبهشت ماه در دفتر موسسه نابینایان بصیر برگزار شد.
با آرزوی موفقیت برای ایشان و همه دلسوزان شهروندان معلول…

 

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

اولین نشست هیئت امنای موسسه نابینایان #بصیر با حضور هیئت مدیره و هیئت امنای موسسه در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲ برگزار گردید.

بازدید: 433

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 378

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =