خانه / اخبار بصیر / دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان #بصیر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان #بصیر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

بازدید: 98

دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان #بصیر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جناب آقای دکتر ناظمی
به منظور پیگیری مسائل فرهنگی، قرآنی و هنری نابینایان و کم بینایان استان، هیئت مدیره موسسه #بصیر در تاریخ ۱۴۰۰/۲/۲۸ دیداری صمیمانه ای را با جناب آقای دکتر ناظمی در دفترشان برگزار کرد.

در این جلسه در ارتباط با موارد زیر بحث و بررسی صورت گرفت.
۱) حمایت از نویسندگان و پژوهش گران نابینا و کم بینا و در کل، معلولین استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲) با عنایت به ماده ۲۰ قانون حمایت از حقوق معلولان و آیین نامه ابلاغی آن توسط هیئت وزیران به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از حضور مدیرکل محترم دکتر ناظمی درخواست گردید تا به منظور اجرایی شدن این ماده در سطح استان و بهره مندی همه معلولان به ویژه نابینایان اقدامات شایسته معمول گردد.

۳) با توجه به اینکه موسسه نابینایان #بصیر تنها موسسه فرهنگی هنری ویژه نابینایان در شمالغرب کشور است، از آقای دکتر ناظمی درخواست گردید تا در رابطه با تامین برخی از نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری این موسسه از سوی ان اداره کل مساعدت لازم انجام پذیرد.

۴) درخواست عضویت هنرمندان نابینا و معلول در صندوقهای هنرمندان و اعطای تسهیلات به آنها

۵) معرفی اساتید مجرب جهت آموزش نابینایان و کم بینایان در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی.

جناب آقای دکتر ناظمی پس از استماع صحبتهای اعضای هیئت مدیره، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای بی نظیر موسسه که برای نابینایان و کم بینایان استان صورت گرفته، به ویژه فعالیت های آموزشی و پوشش نیازهای اطلاعاتی، توانبخشی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و آموزش قرآن و معارف اسلامی برای عزیزان نابینا و کم بینا، قول مساعد جهت همکاری به خصوص معرفی هنرمندان حاذق شهرمان برای آموزش نابینایان و در اختیار گذاشتن سالن های این اداره کل جهت برگزاری مراسم ها، سمینار ها و غیره دادند.

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

اولین نشست هیئت امنای موسسه نابینایان #بصیر با حضور هیئت مدیره و هیئت امنای موسسه در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲ برگزار گردید.

بازدید: 432

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 378

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 10 =