خانه / اخبار / اجتماعی / آیین تجلیل از برندگان مسابقه آشنایی با قانون حمایت از حقوق معلولان :

آیین تجلیل از برندگان مسابقه آشنایی با قانون حمایت از حقوق معلولان :

بازدید: 303

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی عنوان کرد:
لزوم بازشناسی استعدادهای افراد دارای معلولیت

🔸️مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، بازشناسی استعدادها، پشتکار، مشارکت فعالانه و مسئولیت پذیری اجتماعی را در تغییر نگرش جامعه نسبت به توانمندی های افراد دارای معلولیت مهم و کارآمد دانست.

🔸️دکتر فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ” آشنایی با قانون حمایت از حقوق معلولان” که در قالب مسابقه کشوری روز جهانی نابینایان ترتیب داده شده بود، اظهار داشت: دستیابی به اهداف قانون حمایت از حقوق معلولان و رعایت حقوق شهروندی، جز با مشارکت جدی و فعالانه افراد دارای معلولیت محقق نمی شود.

🔸️مدیرکل بهزیستی در این آیین که با حضور نمایندگان تشکل های نابینایان، نفرات برگزیده مسابقه و اعضای شورای معاونین برگزار شد؛ همدلی تشکلهای نابینایان بهزیستی استان در برگزاری این جشنواره را حائز اهمیت دانست و اتحاد تشکلها را مقدمه حصول به اهداف مد نظر این قشر عنوان کرد.

🔸️وی خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در راستای آگاهسازی عموم جامعه و دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت در سطح استان، مکاتبات لازم را با کلیه ارگانها، جهت رعایت حقوق معلولین انجام داده و در کلیه عرصه ها پیشتاز اجرایی نمودن قانون جامع حمایت از حقوق معلولین می باشد.

🔸️صحاف مشارکت جمعی را گام مهمی در حصول نتایج مطلوب در خصوص ایجاد جامعه ای با دسترسی برابر برای همه دانست و برگزاری چنین جشنواره هایی را نهادینه سازی رعایت حقوق معلولین در عرصه های مختلف عنوان کرد و ظرفیت ها و استعدادهای ویژه ی نابینایان در زمینه های مختلف را چشمگیر و ستودنی خواند.

🔸️وی افزود: شناسایی ظرفیت ها، توانمندی ها و خلاقیت افراد دارای معلولیت، برگزاری جشنواره های مرتبط با معلولان و تلاش همگانی در امر مناسب سازی شهری، فرصت بسیارخوبی در جامعه فراهم می آورد تا زمینه های تلفیق اجتماعی آنها را مهیا سازد.

🔸️مدیرکل بهزیستی استان همچنین از معاونت توانبخشی، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، موسسه فرهنگی بصیر و انجمن نابینایان در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

🔹دکتر حسن بخشی معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز با اشاره به موفقیت آمیز بودن برگزاری این جشنواره از شرکت بیش از ۲۴۰ نفر از نابینایان کشور در آن خبر داد و افزود: حضور فعال و موثر افراد دارای معلولیت در صحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، در ارتقای فرهنگ عمومی و تغییر نگاه اجتماعی، نتایج اثربخشی به همراه خواهد داشت.

 

تصاویری از آیین تجلیل از برندگان مسابقه آشنایی با حقوق معلولان :

 

درباره ی رضا حسینی

با سلام رضا حسینی هستم در سال 1377/11/12 به دنیا اومدم. علاقه خیلی شدید به کامپیوتر دارم. در حال تحصیل هستم. در سال 1396 کنکور داده ام. این نوشته ادامه خواهد داشت . با تشکر از مدیر موسسه آقای رفعتی که کمکهای بسیار زیادی به من در هر زمینه کردند مِن جمله کمک و آموزش درسها. ایشان در طول دبیرستان و راهنمایی دبیر بنده بودند. و ایشان کار با کامپیوتر را به بنده یاد داده اند و از سایر دوستان بصیری کمال تشکر را دارم.

همچنین ببینید

کمک های مومنانه موسسه نابینایان بصیر :

بازدید: 107

اطلاعیه موسسه نابینایان بصیر :

بازدید: 132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =