خانه / اخبار / مدیرعامل محترم شرکت دولتی پست بانک

مدیرعامل محترم شرکت دولتی پست بانک

بازدید: 176

مدیرعامل محترم شرکت دولتی پست بانک

جناب آقای شایان مدیرعامل محترم بانک مسکن

با سلام و احترام

در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی شبکه بانکی و به مناسبت روز جهانی نابینایان و اهمیت بهره مندی هموطنان نابینا از خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک ، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، خواهشمند است دستور فرمایید.

  • در هر شعبه از بانک باجه ای به منظور ارائه خدمات بدون نوبت و سریع به معلولین و جانبازان خصوصا نابینایان در نظر گرفته شود و موجبات ارائه خدمات با حفظ کرامت ، سرعت و دقت به این عزیزان فراهم گردد.
  • در صورت درخواست نابینایان ، کارت بانک ایشان به صورت چاپ برجسته اطلاعات مورد نیاز بر روی کارت بانک( شامل نام و نام خانوادگی دارنده کارت ،نام بانک ، کد cvv2 ، تاریخ انقضاء ، نوع کارت ) صادر شود.

نظر به اینکه این امکان در تمامی شعب و به صورت صدور آتی کارت امکان پذیر نیست ، این در خواست از طریق ارسال به مرکز صورت پذیرد.

  • مناسب سازی محتوای اینترنت بانک و وب سایت بانک به منظور بهره برداری از خدمات الکترونیک غیرحضوری و اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات در دستور کار قرار گیرد.
  • در اسرع وقت نسبت به پیاده سازی کامل خدمات برداشت مستقیم به منظور کاهش نیاز به انجام تراکنش های پرداخت منظم نظیر پرداخت اقساط ، اجاره بها ، خدمات عمومی و … اقدام گردد.
  • ایجاد امکان گویا سازی در نرم افزارهای موبایلی موجود در دستور کار آن بانک موسسه اعتباری قرار گیرد.
  • امکان اخذ تعهد نامه برای نابینایانی که داوطلب استفاده از خدمات حساب جاری و دسته چک بدون فرد امین هستند در محل شعبه فراهم گردد.

مهران محرمیان معاون فناوری بانک مرکزی ایران

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 376

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 459با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =