خانه / اخبار / قانون حمایت ازحقوق معلولان اجرایی شود!

قانون حمایت ازحقوق معلولان اجرایی شود!

بازدید: 493

مدیرعامل انجمن_نابینایان کشورگفت :در راستای فراهم شدن زمینه عدالت اجتماعی مسئولان زمینه اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق معلولان را اجرایی کنند.

منصور_شادکام روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا دربوشهر افزود: آئین نامه این قانون بخوبی تنظیم شده و اجرای آن می تواند عمده نیاز معلولان کشور و بویژه نابینایان را برطرف کند.

وی اظهارداشت: بیمه، دریافت مستمری، کمک هزینه  شهریه_دانشگاه، معافیت_مالیاتی، مناسب‌سازی معابر، دستگاه های اجرایی، بانک ها، فروشگاه ها و غیره از جمله مواردی است که در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان بخوبی به آن پرداخت شده است.

شادکام ادامه داد:اکنون حدود ۱۵۰ هزار نابینای مطلق و بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار نفر افراد دارای اختلال آسیب بینایی در کشور وجود دارد.

وی اظهارداشت:اکنون شمار افراد دارای اختلال بینایی در مجموعه زیر پوشش سازمان بهزیستی ۱۲۰ هزار نفر و مابقی آن تحت حمایت سایر دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

شادکام همچنین با تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآورشد: امیدواریم این قشر تلاشگر و سخت کوش همچون گذشته در راستای تحقق مطالبات معلولان و بویژه نابینایان کشور گام اساسی بردارند.

وی تاکید کرد: قانون جامع حمایت از حقوق معلولان از حوزه های مهمی است که انتظار داریم خبرنگاران برای اجرایی شدن آن تمام ظرفیت های خود را بکار گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bassir_mehrgostar@

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 376

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 459با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =