خانه / اخبار بصیر / دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان بصیر با جناب آقای دکتر شهرتی فر معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی.

دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان بصیر با جناب آقای دکتر شهرتی فر معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی.

بازدید: 111

دیدار هیئت مدیره موسسه نابینایان بصیر با مسئولین مختلف شهری و استانی در جهت رفع مسائل و مشکلات نابینایان و کم بینایان .

هیئت مدیره موسسه نابینایان بصیر در جهت تحقق اهداف موسسه و رفع مسائل و مشکلات نابینایان و کم بینایان برگذاری یک سری از ملاقات ها با مسئولین شهری و استانی را در برنامه ی کاری خود قرار داده است . در این راستا امروز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ هم به منظور دیدار عیدانه و هم در جهت ارائه مشکلات نابینایان و کم بینایان سطح استان دیدار صمیمانه ای با معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر شهرتی فر با حضور هیئت مدیره موسسه نابینایان بصیر صورت گرفت و مسائل و مشکلات نابینایان مطرح گردید .

در این دیدار ضمن ارائه عملکرد مختصر از فعالیتهای موسسه نابینایان بصیر فعالترین تشکل نابینایی استان ، مباحث مفیدی صورت گرفت که شاکله ی اصلی مطالب به شرح ذیل میباشد :

 مطرح کردن مشکلات و مسائل اشتغال نابینایان و کم بینایان در سطح استان بویژه رعایت سهمیه های استخدامی .

مناسب سازی محیط و تاکید بر فراهم شدن محیطی مناسب برای حضور نابینایان و کم بینایان و سایر معلولین در سطح شهر تبریز و سایر شهرهای استان و همچنین اشاره به مکاتبات و پیگیریهایی که موسسه نابینایان بصیر در راستای مناسب سازی محیط از شهرداری کرده است و ازجمله موارد مورد بحث این مکاتبات گویاسازی اتوبوسهای مسیر BRT و کف پوشهای حسی میباشد که نتیجه هایی هم دربر داشته است و همچنین سایر مسائلی که در جهت مناسب سازی محیط شهری برای نابینایان وجود دارد .

 بحث حمایتهای مادی و معنوی مسئولین شهری و استانی از نابینایان و کم بینایان در جهت استعدادیابی و رشد استعدادهای این عزیزان در بعد علمی ، فرهنگی و هنری.

در پایان این دیدار صمیمی جناب آقای دکتر شهرتی فر از اقدامات صورت گرفته و همچنین خدماتی که در موسسه نابینایان بصیر ارائه میگردد تشکر و قدردانی کردند ، ایشان برای رفع مسائل و موانع پیش روی اشتغال نابینایان و کم بینایان و همچنین مناسب سازی محیط شهری تاکید کرده و قول مساعد دادند که حتما در رابطه با این موارد توصیه های لازمه را به مسئولین مربوطه ارائه دهند .

 کانال تلگرامی bassir_mehrgostar@

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 376

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 459با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =