خانه / اخبار / آموزشي / خدمات آموزشی موسسه قلمچی برای دانش آموزان نابینا رایگان است

خدمات آموزشی موسسه قلمچی برای دانش آموزان نابینا رایگان است

بازدید: 130

خدمات موسسه آموزشی فرهنگی قلم چی برای دانش آموزان قلم چی برای دانش آموزان نابینا سالهاست که کاملا رایگان است :

موسسه آموزشی فرهنگی قلم چی در طی سالیان گذشته همواره در خصوص حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان معلول اقدامات شایسته ای را درجهت پوشش نیازهای آموزشی و کنکوری این عزیزان نموده است .

در این راستا در سال ۱۳۹۳ تفاهمنامه ای را با سازمان بهزیستی برای پوشش رایگان دانش آموزان معلول و نابینا به اجرا رسانده است . همچنین جناب آقای دکتر نصرتی ، مدیرمحترم این موسسه در استان در مراسم افتتاحیه موسسه نابینایان بصیر در سال ۱۳۸۹ در سالن پتروشیمی قولهای لازم در جهت همکاری و مساعدت برای تامین نیازهای آموزشی عزیزان نابینا به صورت رایگان رات به حضار دادند .

هم اینک نیز دانش آموزان نابینای مدرسه مرحوم مردانی آذر با مدیریت جناب آقای یحیوی و با مذاکراتی که ایشان در سالهای گذشته انجام داده اند ، به طور کاملا رایگان از خدمات مرکز آموزشی قلم چی در سطح استان بهره میبرند . لذا بدین وسیله از تمامی دانش آموزان تحت پوشش موسسه نابینایان بصیر که نیازمند دریافت خدمات آموزشی از سوی موسسه قلم چی هستند دعوت می شود تا به منظور دسترسی به امکانات آموزشی با مدیریت مدرسه مرحوم مردانی آذر تماس حاصل نمایند .

لازم به ذکر است در طی سال های اخیر یعنی از سال ۱۳۹۰ موسسه نابینایان بصیر در راستای ارائه خدمات مناسب آموزشی به دانش آموزان نابینا با مدرسه مردانی آذر و موسسه قلم چی همکاری های شایسته ای را درخصوص آماده سازی منشی آزمون های مورد نیاز نابینایان نموده است که این امر نیز یکی از افتخارات موسسه نابینایان بصیر در خدمت رسانی صادقانه به نابینایان استان به شمار می رود.

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 377

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 459با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =