خانه / اخبار بصیر / شرکت تیم رباتیک بصیر در مسابقات ملی رباتیک

شرکت تیم رباتیک بصیر در مسابقات ملی رباتیک

بازدید: 212

سومین دوره مسابقات مهارتی رباتیک با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این دوره مسابقات مهارتی رباتیک  مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز که با مشارکت و همکاری ۲۰مرکز دولتی بمدت ۲ روز با میزبانی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز در سالن چند منظوره آموزشی،فرهنگی،رفاهی و ورزشی عدالت خانه کارگر تبریز دایر بود با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

تیم موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر با عنوان – bassir- برای اولین بار در این مسابقات حضور داشت که تجربه خوبی را با یک ربات جهت یاب در رشته تعقیب خط داشت.

دبیر اجرایی و مجری طرح های آموزشی خانه کارگر تبریز در این مراسم گفت: حضور تیم های مختلف دانش آموزی و دانشجویی  از نقاط مختلف کشور و حضور پرشور و استقبال بی نظیر جوانان  در سومین دوره مسابقات مهارتی رباتیک استان نشان از رشد کیفیت برگزاری این مسابقه نسبت به سال های قبل و موفقیت و پیروزی جوانان نخبه کشور است.

 حاج کریم صادق زاده با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء توانمندی ها و فراهم کردن بستر مناسب برای بروز خلاقیت دانشجویان و دانش آموزان،گسترش علم و فناوری و ایجاد زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه و ایجاد روحیه خودباوری و خودکفایی در جوانان،ایجاد انگیزه جهت فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان و ایجاد بستردوره های مهارتی است گفت: در عصر کنونی که تمام کشورها در توسعه و پیشرفت روز افزون علمی رقابت می کنند باید سعی کنیم با حمایت از جوانان و با تکیه بر توانمندیهای علمی به بالاترین سطح علم و دانش دست یابیم.

 قائم مقام مراکز آموزشی خانه  های کارگر ایران نیز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: شور و نشاط دانشجویان و دانش آموزان  شرکت کننده ما را در اجرای هر چه بهتر این مسابقات نسبت به سال های گذشته مصمم می کند.

 احمد محجوب با اشاره به اینکه در این مسابقات شرکت کنندگان نتیجه زحمات و تلاش های چندین ماهه خود را می گیرند گفت: امیدوار هستیم تا با برگزاری هر چه بیشتر مسابقات علمی در نقاط مختلف کشور نخبگان کشورمان بتوانند آموخته های خود را به معرض ظهور بگذارند.

در پایان سومین دوره مسابقات مهارتی رباتیک استان که با حضور ۱۲۰ تیم شرکت کننده و در سه رشته  تعقیب خط ساده،خط ویژه و آتش نشان برگزار شده بود در رشته تعقیب خط ساده تیم  سایروسA، به سرپرستی کیوان صادقی از کرمانشاه، تیم Pnva به سرپرستی دشت صبح از کردکوی و تیم AT MEGA به سرپرستی محمد حسن احمدی از گرگان به ترتیب مقام اول، دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته تعقیب خط ویژه تیمSorena A به سرپرستی مجید امانی از اردبیل مقام اول،تیم انجمن رباتیک زینب کبری۲ به سرپرستی امیرحسین داورنیا از تبریز مقام دوم و تیم Sorena B به سرپرستی امیرحسین دستگیری مقام سوم را کسب کردند.

در رشته تیم آتش نشان تیم اکسیژن به سرپرستی  محمد فتاحی از تبریز مقام اول، تیم کاکتوس کاشان C به سرپرستی صابر حسین پور از کاشان مقام دوم و تیم میکروتکنیک ۲ به سرپرستی احسان بابایی از تهران مقام سوم را کسب کردند.

 گفتنی است از برندگان این مسابقه با اهداء تندیس مسابقه مهارتی رباتیک مرکزعلمی کاربردی خانه کارگر تبریز و جوایزی تجلیل شد و ضمنا از تیم رخس به سرپرستی سیدعارف سیدی از ساری به عنوان جوانترین تیم شرکت کننده با اهداء تندیس این مسابقه تقدیر شد.

درباره ی madadi

همچنین ببینید

شکست انسان از کامپیوتر در سخت‌ترین بازی دنیا

بازدید: 167با توجه به پست جدید وب سایت بصیر درباره ابتکار شرکت فیسبوک در ابزار …

روز عصای سفید در راه است

بازدید: 405پیشاپیش روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید مبارک

۲ دیدگاه

  1. درود
    از دیدن این همه پیشرفت و اخبار موفقیت دوستان عزیزم، خیلی خوشحالم و خدا رو شاکر.
    به امید شکوفایی و موفقیت روزافزون بصیر.
    شاد مانید.

    • سلام
      این پیشرفت و موفقیتها در سایه لطف خدا،با همراهی و همیاری عزیزانی چون شما بدست آمده است.
      قدردان زحمات همگی دوستان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =