خانه / اخبار / آموزشي / آموزش کاردستی جعبه های کادویی و کارت پستال

آموزش کاردستی جعبه های کادویی و کارت پستال

بازدید: 962

یکی از کلاس های آموزشی که در موسسه بصیر برگزار می شود کلاس آموزش درست کردن جعبه های کادویی و انواع کارت پستال می باشد.

این دوره آموزشی توسط عضو افتخاری موسسه خانم فهیمه فاضلی به هنرآموزان آموزش داده می شود. در این پست قصد داریم با گزارشی تصویری گوشه ای از فعالیت های این عزیزان را منعکس کنیم.

کاغذ فابریانو کاغذی است که همراه قلم های مخصوص برای این آموزش استفاده می شود.  هنرآموزان بعد از قرار دادن الگوهای آماده روی کاغذ با استفاده از قلم دور کاغذ را برجسته می کنند و به وسیله حس لامسه کاغذ را از محل های مورد نظر با کمک قیچی برش می دهند.

با چسباندن قسمت های آماده بهم نمونه ما آماده می شود. از طریق این آموزش ها هنر آموزان نابینا و کم بینا به تنهایی می توانند جعبه های کادویی و کارت پستال های بسیار زیبایی را تهیه کنند.

آموزش تفصیلی و طرز تهیه جعبه های کادویی و کارت پستال در موسسه بصیر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. عکس های فوق نشان دهنده توانایی زیاد  هنرآموزان کم بینا و نابینا می باشد.

درباره ی fekri

همچنین ببینید

احداث پارک ویژه نابینایان

بازدید: 284احداث پارک ویژه نابینایان/ توانمند سازی معلولان

گزارشی کوتاه از کلاسهای در حال برگزاری موسسه بصیر

بازدید: 454 گزارشی کوتاه از کلاسهای در حال برگزاری موسسه بصیر

۲ دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید.
    میخواستم بدونم چجوری میشه طرز آموزش درست کردن جعبه ها رو به نابینایان یاد گرفت تا بتونم به نابینایان انجمن کرمان یاد بدم ممنون

    • سلام و ممنون
      لطفا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با موسسه بصیر تماس بگیرید یا از طریق ایمیل موسسه مکاتبه کنید.شماره تماس و آدرس ایمیل موسسه در قسمت تماس هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =