خانه / اخبار بصیر / ورزشکاران و فعالان دارای معلولیت تبریز تجلیل شدند

ورزشکاران و فعالان دارای معلولیت تبریز تجلیل شدند

بازدید: 362

به بهانه روز جهانی افراد دارای معلولیت، تنی چند از ورزشکاران و چهره های برجسته معلول و نیز تشکل های حوزه معلولان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز تجلیل شدند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان، این ویژه برنامه با حضور اعضای محترم شورا، مدیران شهرداری و چهره های برجسته حوزه معلولان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد.
این برنامه فرصتی برای تجلیل و قدردانی از ورزشکاران معلول که در رقابت های جهانی کشیده اند و نیز افراد نخبه معلول و نیز مجموعه های فنی که شرایط را برای معلولان به واسطه تجهیزات فنی خود تسهیل کرده اند بود.

در این برنامه شماری از مسئولین تشکل ها و مشاور مدیرکل بهزیستی استان ، #آقایان مهدی رفعتی از موسسه نابینایان بصیر ، # محمد رمضانی از کانون ناشنوایان استان و # دکتر روح اله ساعی مشاور بهزیستی معلولان با طرح مشکلات و مسائل پیش روی خود به عنوان شهروندان، به بازگویی آنها پرداختند و خواستار اصلاح موانع و زیرساخت های موجود در این عرصه شدند.

تلاش برای ایجاد بسترهایی برای اصلاح معابر، تسهیل شرایط استفاده از پله برقی ها و آسانسورها و نیز امکان استفاده از سایر امکانات شهری از مباحث طرح شده در این جلسه بود.

درباره ی zahrabi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =