خانه / اخبار بصیر / نابینایان به کمک محیط زیست می آیند

نابینایان به کمک محیط زیست می آیند

بازدید: 165

موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر با برگزاری همایش بزرگ درختکاری در روز ۱۸ مهرماه سال ۹۲ در پارک خاوران روز جهانی عصای سفید را گرامی میدارد

به گزارش روابط عمومی موسسه بصیر در این مراسم که با همکاری گروه زیست محیط سبز و حمایت سازمان فضای سبز و پارکهای شهرداری تبریز برگزار می شود همایش بزرگ درختکاری همراه با برنامه عصا زنی و راهپیمایی توسط روشندلان عزیز در کنار خانواده هایشان صورت خواهد گرفت. توجه بیشتر جامعه به افراد نابینا و حقوق آنها ، اهمیت دادن به محیط زیست و فضای سبز و گرامیداشت روز جهانی عصای سفید از اهداف برگزاری این مراسم می باشد. مکان این همایش شهرک خاوران است و مراسم عصازنی در همان روز و قبل از درختکاری انجام خواهد شد.

در سال گذشته موسسه بصیر به مناسبت روز جهانی نابینایان ۲۳ مهرماه مراسم بسیار باشکوه عصا زنی در پارک بزرگ ائل گلی را برای اولین بار در استان برگزار کرد. این مراسم که شامل برنامه ها و فعالیت های متنوعی بود با پوشش بسیار خوب رسانه ای همراه شد و بیش از ۴۰۰ نفر از نابینایان بهمراه خانواده هاشان شرکت داشتند. در ادامه عکس هایی از مراسم عصازنی روز جهانی عصای سفید سال گذشته و برنامه کوهنوردی و افطاری که نشان دهنده حضور پررنگ نابینایان و کم بینایان و خانواده هایشان می باشد.

 

درباره ی fekri

همچنین ببینید

جلسه هماهنگی روز جهانی نابینایان:

بازدید: 179جلسه هم اندیشی مسئولان بهزیستی استان و تشکل های فعال نابینایان،پیرامون برنامه های روز …

شرایط لازم برای فعالیت‌های قرآنی نابینایان فراهم نیست

بازدید: 395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =