خانه / فرهنگي / مناسبت ها / مراسم انس با قرآن و عزاداری به مناسبت شهادت امیرالمومنین امام علی (ع)

مراسم انس با قرآن و عزاداری به مناسبت شهادت امیرالمومنین امام علی (ع)

بازدید: 191

این مراسم که هرساله به مناسبت شهادت امام متقیان حضرت علی (ع) در۲۱رمضان  برگزار می شود، امسال نیز  محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآنی و مداحان اهل بیت نابینا و کم بینا، با شرکت بیش از ۵۰۰نفر از نابینایان و خانواده های ایشان در سالن ورزشی نور هیئت ورزشهای نابینایان استان روز جمعه ۲۶خرداد برگزار گردید. در این مراسم آقایان حسین سابقی، سیامک شعبانی، ابراهیم محمدنژاد، امیرعباس قادری، حسین پورعلی و … به قرائت قرآن و مداحی در سوگ مولای متقیان پرداختند. ودر ادامه برنامه سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین آقای زرنقی در مدح مولای متقیان و لیالی القدر صورت گرفت. مراسم افطاری توسط پدر معنوی موسسه آقای حاج حسین روشنی ترتیب داده شده بود ، همراه بود. بعد از اذان مغرب که توسط آقای سیامک شعبانی اجرا شد حاضران افطار روزه خودرا کردند. لازم به توضیح است برای انتقال مهمانان محترم به مکان مراسم و برگشت این عزیزان به مسیرهای مختلف شهر ۶ دستگاه اتوبوس ترتیب داده شده بود.

 مسئولیت مراسم انس با قرآن و عزاداری  امسال برعهده آقای حسین پورعلی، مسئول فعالیتهای قرآنی و معارف اسلامی موسسه بصیر بود.موسسه نابینایان بصیر ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای یکایک عزیزان نابینا و کم بینا، از تمامی اعضای افتخاری که با جان و دل به ارائه خدمات  و پذیرایی از مهمانان الهی پرداختند، تشکر و مراتب قدردانی خود را از مسئولین هیئت ورزشهای استان به ویژه جناب آقای حاج خسرو سلیمی نیا، که موجبات فراهم شدن امکانات مناسب برای این مراسم در سالن نور را شده بودند، دارد.در زیر بخشی از مراسم بصورت گزارش کوتاه تصویری جهت استحضار مخاطبین گرامی آورده می شود.

 

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

اولین نشست هیئت امنای موسسه نابینایان #بصیر با حضور هیئت مدیره و هیئت امنای موسسه در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲ برگزار گردید.

بازدید: 429

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 373

۳ دیدگاه

  1. با سلام و عرض خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات همگان در درگاه حق تعلی.
    ظمن تقدیر و تشکر از پدر معنوی بصیر حاج اقا روشنی عزیز.و تمامی کارکنان و مدیریت موسسه و تشکر ویژه از خانوم زهرابی.مراسم عالی و عالی بود.

  2. سلام و روز بخیر…
    عزیزان بصیری مراسم شما بسیار عالی و پر از احساسات خوب و دلگرم کننده بود. خوشحالم که با شما بزرگواران آشنا شده ام. درسهای زیادی از همه نابینایان، به ویژه هیئت مدیره بصیر آموخته ام. برایم افتخاری بود که روز جمعه در کنار شما بودم و احساس می کردم که در بهترین زمان و مکان عالم قرار گرفته ام.
    برای تک تک عزیزانم در موسسه نابینایان بصیر آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم…

  3. حسین وکیل زاده

    واقعا عکس ها بسیار خوب و حرفه ای هستند. از خانم یوسفپور به خاطر ثبت این لحظات بسیار متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =