خانه / فرهنگي / مناسبت ها / مراسم سوگواری و افطاری موسسه نابینایان بصیر

مراسم سوگواری و افطاری موسسه نابینایان بصیر

بازدید: 121

مراسم سوگواری و افطاری موسسه نابینایان بصیر

موسسه نابینایان بصیر هر ساله مراسم محفل انس با قرآن و سوگواری روز شهادت امام علی(ع)  مولای متقیان را در ۲۱ رمضان با حضور جمع کثیری از نابینایان و خانواده های معزز ایشان و با مراسم افطاری که توسط پدر معنوی موسسه آقای حاج حسین روشنی برگزار می کند. امسال نیز با همکاری مدرسه نابینایان مرحوم مردانی آذر این مراسم از ساعت ۱۹٫۳۰ در سالن غذاخوری این مجموعه بزرگ برپا گردید.

ابتدا با قرائت قرآن توسط قاری برجسته نابینا آقای سیامک شعبان ومداحی ایشان آغاز گردید. سپس آیاتی چند توسط آقای حسین سابقی و همچنین ایراد سخنرانی توسط آقای پورعلی مسئول قرآنی و معارف اسلامی بصیر پیرامون عظمت و عزت امام اول شعیان و همچنین آثار شهادت ایشان بیان داشتند. در این مراسم با شکوه که حدود ۴۰۰ نفر از عزیزان عضو موسسه بصیر شرف حضور داشتند, تعدادی از مداحان اهل بیت بعد از تناول افطاری به عزاداری و دعا خوانی  پرداختند.

در پایان ۴ اتوبوس که برای پوشش تمامی نقاط مختلف شهر تبریز فراهم شده بودند, روزه داران گرامی را به مسیرهایشان منتقل کردند.

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

خادمان بارگاه ثامن الحجج(ع) به مناسبت تبرک نابینایان عزیز  در مورخه ۱۴۰۰/۸/۱۷

بازدید: 337

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ایمنی عصای سفید، به همت مؤسسه ی فرهنگی-هنری نابینایان بصیر تبریز، وبینار آشنایی با دکتر محمد خزائلی، میراث اجتماعی خدمات و اثر بخشی خدمات او، برگزار شد.

بازدید: 148

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =