خانه / فرهنگي / مناسبت ها / جشن خودمانی در روز صنایع دستی برگزار شد.

جشن خودمانی در روز صنایع دستی برگزار شد.

بازدید: 98

جشن خودمانی در روز صنایع دستی برگزار شد.

یکی از فعالترین تشکل های نابینایی کشور در خصوص آموزش صنایع دستی  به نابینایان و کم بینایان با تنوع زیاد ، موسسه نابینایان بصیر می باشد به طوری که در طول ۶ سال از فعالیت در حوزه صنایع دستی توانسته به بیش از ۷۰ نفر نابینا و کم بینا هنرهای مختلف مانند شمع های زینتی ، جعبه های کادویی ، انواع رویخچالی ها ، گلهای شیشه ای ، گلهای چینی ، عروسک های دست ساز ، رومیزی های مرواریدی ، انواع بافتنی ، … به هنرجویان خود آموزش دهد که مرشع در آمد نسبی به برخی از این عزیزان شده است .

لذا در این رابطه مراسمی توسط یکی از  اعضای افتخاری موسسه آقای مهندس وکیل زاده و  برای گرامیداشت روز صنایع دستی در موسسه نابینایان بصیر برگزار شد. در این مراسم که اتفاقا با جلسه کارگاه آقایان همراه بود از میهمانان با کیک سفارشی و شربت پرتغال و توت فرنگی پذیرایی به عمل آمد.

چون این مراسم بدون اطلاع قبلی بود باعث سورپرایز و خوشحالی هر چه بیشتر میهمانان شده بود. در این جا از فرصت استفاده کرده و از استاد محترم و پرتوان  “کارگاه آقایان “جناب آقای حسین بایرامی نهایت تشکر و قدردانی خود را ابراز میکنیم که با حضور ایشان صنایع دستی کارگاه آقایان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

 برخی از میهمانان این جشن  آقایان:

حسین وکیل زاده-– علی عهدنو  – هادی حیدری- ابوالفضل عظیمی- بهنام حسینی- نویدتدین-مجید بزازی – یاشار بزازی- حمید رضایی – حسین سابقی – علی متلم پور- محمدرضا بله داری و چند تن از اعضای افتخاری موسسه

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

بمنظور مناسب سازی استفاده از سامانه های شهرداری تبریز برای کاربران آسیب بینایی

بازدید: 374

قرعه کشی مسابقه آنلاین کشوری قانون خوانی

بازدید: 457با حضور نماینده بهزیستی استان آذربایجان شرقی و جمعی از هیئت مدیره موسسه نابینایان …

یک دیدگاه

  1. سلام
    چقد خوب
    پس حسابی خوش گذشته
    ممنون از مهندس وکیل زاده و بقیه دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =