خانه / اخبار بصیر / اطلاعیه روابط عمومی موسسه نابینایان بصیر

اطلاعیه روابط عمومی موسسه نابینایان بصیر

بازدید: 139

اطلاعیه روابط عمومی موسسه نابینایان بصیر

با سلام و عرض ادب خدمت  اعضای گرامی بصیر

با توجه به سوالاتی که در رابطه با اخبار و گزارشهای بصیر در بین دوستان  مطرح شده است، لازم است توضیحاتی  به عرض همه عزیزان و مخاطبین محترم سایت داشته باشیم.

تمامی مطالب سایت از گزارشهای خبری گرفته تا مطالب علمی و تصاویر پست شده در لینکهای مختلف با اطلاع و با تایید کامل مسئول روابط عمومی موسسه نابینایان  بصیر صورت می گیرد.

در ارتباط با تایید برخی از نظرات، اشکالاتی گرفته شده بود که در این رابطه باید عرض کنیم موسسه بصیر در راستای انعکاس همه افکار مخاطبین خود، تا جایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و مغایر با  منافع موسسه نابینایان  بصیر نباشد، ادامه خواهد داد. ضروریست به این دستاورد بسیار مهم پایگاه اطلاع رسانی بصیر اشاره کنیم که سایت موسسه نابینایان بصیر یکی از پر مراجع کننده ترین سایتها در رابطه با موضوع افراد دارای آسیب بینایی است و به پاسخ گویی به نیازهای اطلاعاتی عزیزان مخاطب می پردازد.

لذا ما دلسوزی و مهربانی عزیزان را کاملا درک می کنیم و نسبت به ایشان کمال تشکر و امتنان را داریم.

خوشبختانه موسسه بصیر یکی از قویترین تشکلهای مردم نهاد در سطح کشور است که با شفافیت و صداقت بی نظیری بکار خود برای خدمت به نابینایان و کم بینایان ادامه می دهد. همچنان که بسیاری از کارکردها و برنامه های این موسسه بدیع و در نوع خود برای اولین بار بوده است.

لازم است این نکته را هم بیان کنیم که موسسه بصیر در طول حدود ۵ سال از فعالیت خود توانسته به بخش عمده ای از نیازهای، فرهنگی آموزشی و اطلاعاتی عزیزان روشندل پاسخ دهد و هم اکنون با داشتن بیش از ۵۰۰ نفر عضو نابینا  و کم بینا و ۷۰۰ نفر عضو فعال افتخاری یکی از بزرگترین تشکلهای مردم نهاد نابینایی در سطح  کشور محسوب می گردد، که با تمام توان به ارائه خدمات به گروه هدف خود  در حرکت و تلاش  است.

در پایان از لطف و حسن نظر  کلیه دوستان نهایت قدردانی و تشکر را داریم.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر

 روح ا…ساعی

درباره ی fekri

همچنین ببینید

اطلاعیه:

بازدید: 360

نابینایانی که چشم انتظار وعده ی مسئولین هستند

بازدید: 212

۲ دیدگاه

  1. با سلام به خدمت دست اندرکاران و زحمتکشانی که در مجموعه ی بصیر به ارائه ی خدمات صادقانه به همنوعان بنده میپردازند. خواستم از این دوستان نهایت تقدیر و تشکر را به جا آورم. هرچند که من و خیلی ها، در شهرستانهای دیگر کشورمان بر حسب تعاریفی که از آذربایجانی ها شنیده و در این سایت مطالعه میکنیم بسیار دوست داریم که نظیر فعالیتهای بصیر در شهر ما هم می بود، ولی خوشحالیم که حد اقل در بخشی از این کشور به نابینایان این قدر بها داده میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =