خانه / اخبار بصیر / موسسه نابینایان بصیر در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات تبریز

موسسه نابینایان بصیر در نخستین جشنواره اختراعات و ابتکارات تبریز

بازدید: 247

 

حضور موسسه نابینایان بصیر در نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات کلانشهر تبریز

 با همکاری و مشارکت شهرداری تبریز و فدراسیون مخترعان اولین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات کلانشهر تبریز با حضور کارگروه تکنولوژی موسسه نابینایان بصیر در فرهنگ سرای الغدیر واقع در میدان ستارخان از
۲۰
تا ۲۲ اردیبهشت در حال برگزاری است.

فراخوان و ثبت نام طرح های این جشنواره از ۱۵ اسفند شروع شده بود که با استقبال خوبی موجه شده و بعد از یک دوره داوری، یک سری از طرح ها برای حضور و خود نمایی در جشنواره انتخاب شدند که خوشبختانه طرح نقشه خوان لمسی و گویای نابینایان که توسط کارگروه تکنولوژی موسسه نابینایان بصیر طراحی و ساخته شده است، جزء این طرح ها بود. این جشنواره طی روزهای ۲۱،۲۰ و ۲۲ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر شهرداری در حال برگزاری و آماده بازدید علاقمندان ، دانشمندان و دانشجویان می باشد .

در پایان از آقای مهندس وکیل زاده به خاطر زحماتی که در این جشنواره متحمل می شوند، سپاسگزاریم.

 

درباره ی madadi

همچنین ببینید

کارگاه آموزشی اصلاح سبک زندگی با تغذیه سالم

بازدید: 141 برگزاری کارگاه آموزشی “اصلاح سبک زندگی با تغذیه سالم” ویژه نابینایان

کتب ضبط شده در استدیوی موسسه بصیر

بازدید: 200موسسه بصیر در راستای ارئه خدمات بیشتر و بهتر به افراد نابینا و کم …

۷ دیدگاه

  1. از آقای مهندس یونس فرخ پور که در طول نمایشگاه همراه و کمک بنده بودند و در جذب اعضای جدید بسیار فعالیت کردند ، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

    با تشکر

  2. سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستانی که در این نمایشگاه متحمل زحمت شدند. واقعا خوب بود من روز دوم نمایشگاه افتخار بازدید از غرفه بصیر را داشتم که خوشحالم با موسسه ای در طول این یک سال اخیر آشنا شده ام که در تمام زمینه های مورد نیاز افراد نابینا فعالیت کرده و خدمات بسیار خوبی را ارائه نموده است. از توضیحات آقای وکیلی زاده هم که خیلی عالی و با حوصله فعالیتهای علمی موسسه بصیر و نقشه خوان را توضیح می دادند متشکرم.

  3. با سلام و احترام خدمت همه دوستان بصیری…
    عید سعید ولادت امام علی ع } را خدمت پیشگاه امام زمان و خدمت همه دوستان عزیز تبریک عرض می کنم.
    واقعا نمایشگاه خوبی بود من متاسفانه فقط دیروز یعنی روز آخر امکان حضور به همراه دوستان بسیار عزیز آقایان رفعتی و توسی پیدا کردم تا از نزدیک شاهد زحمات عزیزانی چون آقای وکیلزاده و مهندس فرخ پور باشم. دوست دارم از آقای وکیلزاده که در برپایی این نمایشگاه یعنی حضور بصیر در آن بسیار تلاش کردند تشکر و قدردانی کنم.
    انشا اله به خواست خداوند در آینده نزدیک موسسه بصیر با توجه به دستاوردهای بسیار خوب علمی و فرهنگی برای نابینایان در نمایشگاه ملی دانشگاه تهران شرکت خواهد کرد.
    به امید شکوه بیشتر بصیر و بصیریها…

  4. سلام
    خوشحال شدم که این خبر را دیدم اما به عنوان یک دردودل بگویم که این خبر خیلی دیر اطلاعرسانی شد و امکان برنامه ریزی برای حضور و بازدید از غرفه بصیر نبود. اما آقای دکتر ساعی خبری را داده اند که بصیر در نمایشگاه ملی دانشگاه تهران شرکت خواهد کرد, لطفا اگر میشه از همین الان در رابطه با محتوای محصولات و موضوعاتی که غرفه بصیر برپا خواهد شد پستی را بگذارید.
    ممنون

  5. از سرکار خانم مهسا جمالی که یکی از عکاسان حرفه ای ایران و جهان می باشند ، کمال تشکر و قدردانی را دارم. به دلیل بازدید بسیار زیاد از غرفه بصیر در طول جشنواره ، متاسفانه توفیق بازدید از غرفه ایشان ، نصیب ما نشد. که از همین جا از ایشان عذرخواهی میکنم.

    همچنین از سرکار خانم مددی نیز برای آماده کردن این پست خبری و ارسال SMS اطلاع رسانی جشنواره برای اعضای بصیر ، تشکر میکنم.

    با تشکر.

  6. سلام خسته نباشین کاش عکسهای بیشتری بود بیشتر فیض می بردیم

  7. You get a lot of respect from me for writing these helpful arietlcs.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =