خانه / اخبار بصیر / قهرمانی تیم گلبال جوانان ایران در بازیهای پاراآسیایی

قهرمانی تیم گلبال جوانان ایران در بازیهای پاراآسیایی

بازدید: 195

 

تیم ملی گلبال پسران کشورمان در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در مالزی به مقام قهرمانی نائل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، تیم ملی گلبال جوانان کشورمان در این رقابتها با شکست دادن تمام حریفان خود با پنج برد متوالی و در فینال این مسابقات تیم ایران با قدرت هر چه تمام تر موفق شد ۴ بر صفر تیم چین را شکست دهد و به مقام قهرمانی آسیا دست یابد. همچنین تیم گلبال پسران چین مقام دوم را کسب کرد و تیم های ژاپن و اردن نیز به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب نمودند.

 قابل ذکر است که رضا عظیمی جوان پر افتخار استان آذربایجان شرقی در این مسابقات به عنوان عضو تیم ملی جوانان ایران انتخاب شده بود و در اردوهای این تیم که در طی نه ماه برگزار شد،حضور داشت. رضا عظیمی در گوشه راست تیم بازی می کرد و در مقابل تیم های عراق و اردن بازی کرده بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت دست راست از دو بازی آخر بازماند. و نکته جالب توجه اینکه رضا عظیمی به عنوان اولین جوان گلبالیست استان آذربایجان شرقی در بازیهای ملی حضور داشت که این موفقیت را به رضا عظیمی،خانواده محترم ایشان، مؤسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر و همچنین به مربی محترم شان ( جناب آقای محمد کریم کولی وند ) و سر مربی محترم ایشان ( جناب آقای بهمن دوستی ) تبریک عرض می نمائیم. و از خداوند منان، موفقیت های روزافزون را برای این جوان پرتلاش و موفق تبریزی خواستاریم.

تدوین :   خانم فاضلی

درباره ی zahrabi

همچنین ببینید

شکست انسان از کامپیوتر در سخت‌ترین بازی دنیا

بازدید: 165با توجه به پست جدید وب سایت بصیر درباره ابتکار شرکت فیسبوک در ابزار …

روز عصای سفید در راه است

بازدید: 402پیشاپیش روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید مبارک

۳ دیدگاه

  1. ضمن عرض تبریک به تیم ملی گلبال مخصوصا آقای رضا عظیمی، جا دارد از خانم زرین نشان به خاطر پیگیری و پست این خبر تشکر کنیم.

    • با سلام خدمت دوست گرامی. ممنون از لطف تان. خانم فکری ما هم از زحمات بی منت تان سپاسگذاریم.

  2. سلام. تبریک میگم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =