خانه / اخبار بصیر / تراکتورسازی تبریز به همراهی موسسه بصیر می آید

تراکتورسازی تبریز به همراهی موسسه بصیر می آید

بازدید: 161

کادر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر حضور یافتند.

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی نابینایان و با توجه به علاقمندی زیاد عزیزان نابینا و کم بینای موسسه بصیر به تیم پرطرفدارتراکتورسازی، کادر این تیم در موسسه بصیر حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت های این موسسه آشنا شدند.

در این دیدار صمیمانه که ۲ ساعت به طول انجامید مدیر عامل محترم باشگاه تراکتورسازی جناب آقای زینی زاده، سرمربی جناب آقای جلالی، سرپرست تیم جناب آقای آذرنیا،رئیس کانون هوادارن باشگاه جناب آقای یاران ، جمعی از اعضای محترم هیئت مدیره و کادر فنی و نیز هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری بصیر و جمعی از نابینایان شرکت نموده بودند.

در ابتدای نشست مدیرعامل موسسه بصیر جناب آقای رفعتی ضمن خیرمقدم، به معرفی حاضرین و سوابق کاری و تحصیلی آنها پرداختند و در ادامه گزارشی از روند فعالیت ها واهداف بصیر به خدمت میهمانان ارائه کردند. بعد از ایشان جناب آقای ساعی نائب رئیس موسسه از برنامه های صورت گرفته در طول ۴ سال فعالیت بصیر، نیازمندیهای موسسه و همچنین تاثیر بسیار مثبتی که باشگاه تراکتورسازی میتواند در زمینه توسعه و گسترش فعالیت های این موسسه برای نابینایان استان داشته باشد سخن گفتند.
در ادامه مدیرعامل تراکتور سازی ضمن تقدیر از عملکرد موسسه بصیر آمادگی این باشگاه را برای حمایت از برنامه ها و فعالیتهای بصیر اعلام داشتند. ایشان همچنین موسسه  بصیر را به عنوان یکی از بهترین تشکلهای پیش گام در امور نابینایان در سطح کشور معرفی نمودند. سپس آقای جلالی سرمربی تیم از خدمات ارئه شده به نابینایان بویژه در زمینه آموزشی و فرهنگی تشکر کرده و ضمن ارائه پیشنهاداتی برای جلب مشارکتهای مردمی از آمادگی خویش و همکاران شان دراین باشگاه برای حمایت از این تشکل مردمی خبر دادند.

در پایان این مراسم بسیار با شکوه مدیرعامل تراکتور سازی با اهدای لوحی و جوایزی از موسسه بصیر تقدیر کردند. لازم به توضیح است این اولین بار است که باشگاه تراکتورسازی از یک تشکل نابینایی بازدید  و با فعالیتهای آن آشنا میشوند.

درباره ی fekri

همچنین ببینید

احداث پارک ویژه نابینایان

بازدید: 283احداث پارک ویژه نابینایان/ توانمند سازی معلولان

گزارشی کوتاه از کلاسهای در حال برگزاری موسسه بصیر

بازدید: 454 گزارشی کوتاه از کلاسهای در حال برگزاری موسسه بصیر

۲ دیدگاه

  1. خیلی خوشحال شدم از این موضوع اماکاش ادامه داشته باشه

  2. سلام و تبریک به تیم تراکتورسازی که به ملاقات بصیریها آمدند.
    لطف می کنید عکس از این دیدار را زیاد پست کنید.
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =