خانه / اخبار / اجتماعی / حضور در نمایشگاه پارک خاقانی به مناسبت روز جهانی عصای سفید

حضور در نمایشگاه پارک خاقانی به مناسبت روز جهانی عصای سفید

بازدید: 148

موسسه بصیر در آستانه روز جهانی عصای سفید ۲۳ مهرماه  در نمایشگاه صنایع دستی فرهنگسرای خاقانی شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی بصیر: موسسه بصیر برای نمایش توانمندها و عملکرد اعضای نابینا و کم بینای خود و انعکاس آموزش هایی که برای این عزیزان ترتیب داده شده است این بار قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی نابینایان مصادف با ۲۳ مهر ماه بار دیگر در نمایشگاه فرهنگسرای خاقانی شرکت کند. در نمایشگاه دوره قبل که در تیرماه سال ۹۲ برگزار شد صنایع دستی عزیزان نابینا و کم بینا مورد استقبال عموم قرار گرفته بود.

زمان برگزاری نمایشگاه آتی پارک خاقانی از تاریخ ۹ تا ۱۵ مهر ماه  می باشد. در این نمایشگاه صنایع دستی عزیزان نابینا و کم بینای موسسه از جمله گل های شیشه ای در طرح های جدید، شمع های زینتی، کلیپس، جعبه های کادویی ، جاحوله ایها متنوع و انواع رویخچالی ها را شاهد خواهیم بود. در کنار موارد ذکر شده در نمایشگاه این دوره نقشه خوان گویای ایران که سال ۹۰ توسط مسئولین استانی رونمایی شد نیز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

موسسه بصیر در طول دوره فعالیت خود در نمایشگاه های مختلفی شرکت کرده که از جمله می توان به نمایشگاه بین المللی کتاب، نمایشگاه خاقانی، نمایشگاه طرح ضیافت و دیگر نمایشگاه ها اشاره کرد و هدف اصلی آن بازتاب تلاش ها و آموزش های می باشد که عزیزان نابینا و کم بینای موسسه از آن بهره مند می شوند. برنامه های متنوعی نیز به مناسبت روز جهانی عصای سفید ترتیب داده شده که در روزهای آتی گزارش آن را به اطلاع عزیزان خواهیم رساند که می توان به برگزاری مراسم در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۵ در تالار پتروشیمی تبریز اشاره کرد.

درباره ی fekri

همچنین ببینید

همایش کوهپیمایی نابینایان به مناسبت ۲۳ مهر روز جهانی عصای سفید

بازدید: 1368

قصه روشندلان شهر و مسئولانی که جواب نامه نمی دهند

بازدید: 270

۶ دیدگاه

  1. مهندس وكيل زاده

    VERY NICE

  2. سلام و خسته نباشید حتما نمایشگاه پر رونقی خواهد بود لطف بفرمایید و ساعات بازدید رو هم اعلام بفرمایید متشکـــــــــــــرم

  3. سلام و خسته نباشید
    خواستم خدمت دوستان عارض شوم که ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ الی ۱۸ می باشد. به امید دیدار شما در نمایشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =