خانه / اخبار بصیر / درخشش دانش آموز روشندل در کنکور سراسری سال ۹۲

درخشش دانش آموز روشندل در کنکور سراسری سال ۹۲

بازدید: 169

 هادی حیدری عضو فعال و نمونه موسسه فرهنگی هنری نابینایان بصیر رتبه سه رقمی کنکور سراسری سال ۹۲ را در رشته علوم انسانی کسب کرد.

هادی حیدری متولد ۱۳۷۴ دانش آموزممتاز و عضو نمونه موسسه بصیر با معدل ۱۹ / ۱۹ دوره متوسطه را پشت سرگذاشته و با تلاش و پشتکار خود و با زحمات خانواده و مربیان، توانست رتبه ۶۲۵ کشوری را در رشته علوم انسانی کسب نماید. این دانش آموز روشندل در گفتگو با بصیر ابراز داشتند که از تیر ماه سال ۹۱ شروع به برنامه ریزی برای آمادگی به کنکور نمودند و از همان ابتدا رتبه ۸۰۰ کشوری و رشته حقوق دانشگاه تبریز را مد نظر داشتند.

هادی روزانه به طور متوسط ۶ ساعت در شبانه روز مطالعه مفید داشته است.  یک هفته پس از شروع جدی به مطالعه عوامل مختلف از جمله زلزله های متوالی ، بیماری پدر که منجر به فوت شد، خللی در مطالعه به مدت ۴ ماه ایجاد نمود ولی با همه این مسائل امید به موفقیت و توکل به خدا و اراده راسخ منجر به موفقیت هادی گردید که همه خانواده ، مربیان و دوستان خوشحال شدند.

درباره ی madadi

۶ دیدگاه

  1. با سلام و تبریک به هادی عزیز و آرزوی موفقیت بر همه دانش آموزان و دانشجویان بصیری.
    امیدوارم خداوند هر آنچه صلاح می داند برایمان روزی نماید.

  2. سلام. تبریک تبریک هم به هادی هم به بچه های دیگه. آقا بچه های دیگه هم قبول شدن اونها رو هم یادتون نره هرچند رتبشون به رتبه هادی نمیرسه ولی قبول شدن دیگه. بازم تبریک میگم انشا الله تو مراحل دیگه زندگیتون هم موفق بشین.
    hmm

  3. حسين وكيل زاده

    با سلام و احترام

    هادی حیدری یکی از باهوش ترین و خلاق ترین دوستان بنده می باشد. استعداد بسیار بالای این عزیز ؛ باعث کمک های بسیار ارزنده ای در کارگروه های سخت افزار و رباتیک شده است. به طوری که من همیشه می گویم ؛ هادی حیدری به اندازه ۷ نفر در کارگروه رباتیک زحمت می کشد.

    من هم به نوبه خود ؛ این موفقیت را تبریک گفته و آرزوی بهترین ها را دارم.

    با تشکر

  4. سلام و تبریک:
    خوشحال هستم از اینکه خبرهای موفقیت بچه ها را می شنوم. هادی عزیز به شما و خانواده عزیزت، که قطعا بسیار زحمت کشیده اند تبریک می گویم. حتما پدر بزرگوارت بسیار خوشحال و خرسند است، چون منتظر خبرهای خوب از موفقیتهای تو بود.
    بله منم با حمید جان موافقم که باید از دوستان دیگر هم یاد کرد چون که اونا هم زحمت کشیده اند و قبول شده اند.
    از همه مدرسان بصیر هم تشکر میکنم چرا که خیلی تلاش کردند تا بچه ها در کنکور موفق بشوند. آقای اعوانی خانم زرین نشان خانم فاضلی، آقای وکیلزاده و خلیی های دیگه از شما متشکر و ممنون هستم.
    امیدوارم روزی برسه که فضای موسسه کمی بزرگتر بشه تا خیلی از بچه های نابینا که در شهرهای دیگر هستند از این مجموعه استفاده کنند.

  5. با سلام و تشکر فراوان از تمام دوستان که در واقع استادان بنده بودند و نسبت به این حقیر لطف بسیار داشتند صمیمانه از همگی ممنونم. امیدوارم که توانسته باشم جواب زحمات استادان را هرچند ناچیز داده باشم.

  6. تبریک هادی امیدوارم موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =